dimarts, 18 de febrer de 2014

L'ART A WONDER

Un cop vaig llegir que el llibre és la primera obra d'art que té un infant a la mà.
La lectura i l'art sempre han anat lligades. En aquesta ocasió,  el club de  lectura,  volem compartir una mostra com a reflex d'aquest concepte.
A la Biblioteca de l'escola hem exposat un quadre de la portada del nostre llibre "Wonder". 
Aquest vol ser un reclam per apropar el llibre a altres lectors, mostrar una possible  creació a partir d'una lectura, i fer veure  l'art com a mitjà d'expressió de sentiments que ens pot generar una lectura.

Rosi Martí,  àvia de l'escola i pintora d'aquest quadre, ha contribuït al club Wonder i ens ha ajudat a l'impuls de la lectura. 
Moltes gràcies Rosi.

9 comentaris:

  1. M'ha encantat!!!!!
    Gracies Rosi!!!
    Txell Tena Riba

    ResponElimina
  2. molt mono sembla fotocopiat!!!!!!!

    carla españa 5eC

    ResponElimina
  3. M'ha deixat parada
    de lo ve que ho fa la Rosi.
    He fet un petit poema dedicat a tots als que esteu en el club WONDER i tambè a la Mariona la profe del Wonder i a la Rosi que hans ha fet un quadre molt bonic.

    WONDER

    Sembla calcat
    de lo ve que so ha passat.
    Tant bonic li ha quedat
    com pot ser que no es calcat.
    M'encantat el dibuix que has fet
    per tots els nens del univers.
    Espero que estiguis contenta
    per que tots els nens to agraieixen.

    Ja esta.
    PERCER ESTIC AL CLUB WONDER.
    Paula Palacio
    5èC

    ResponElimina
  4. A mi tambe m,agradat molt el cuadre que ha fet la Rosi. T,ha quedar molt be Rosi. Et felicito.
    Soria Robles 6eA

    ResponElimina
  5. Soc la Rosi, moltes gràcies pels vostres comentaris. M'agrada molt pintar.
    Molts petonets per tots!

    Rosi

    ResponElimina
  6. gracie s Rosi t'ha quedat identic a la portada del llibre
    marta gotés 6è.A

    ResponElimina
  7. Jo crec que el que expressa l'art és el mateix que la lectura.
    A mi el llibre de Wonder em trensmet realitat i les seves il·lustracions diferència.

    ResponElimina
  8. El que ma passat es que un amic es pensava que era amic de un nen i llavors es va adonar que el nen no era el seu amic i llavors també ma passat quan la Summer s'esenta al costat de l'August aixó em va passar amb un nen.

    Marc Vilalta

    ResponElimina